Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki Przedszkole Publiczne Nr 2 w Łęcznej
Przedszkole Publiczne Nr 2 w Łęcznej

Grupa Pszczółki

Aktualności

AKTUALNOŚCI:

XVI "Logopedia w ruchu"

Utworzono dnia 08.05.2025

W czasie zajęć „Logopedia w ruchu” przywitaliśmy się piosenką „Logopedia fajna jest”. Przedszkolaki usprawniały narządy artykulacyjne z obrazkami Strażaka, utrwalały prawidłowy tor oddechowy...

czytaj dalej na temat: XVI "Logopedia w ruchu"

XV "Logopedia w ruchu"

Utworzono dnia 30.04.2025

W tym tygodniu w czasie zajęć grupowych „Logopedia w ruchu” dzieci usprawniały narządy artykulacyjne. Utrwalały właściwy tor oddechowy. Odbyła się zabawa logopedyczno - ruchowa.

czytaj dalej na temat: XV "Logopedia w ruchu"

XIV "Logopedia w ruchu"

Utworzono dnia 14.04.2025

W czasie zajęć „Logopedia w ruchu” przywitaliśmy się piosenką „Logopedia fajna jest”. Przedszkolaki usprawniały narządy artykulacyjne z obrazkami marchewek, utrwalały prawidłowy tor oddechowy. Na zakończenie była zabawa paluszkowa – malowanie obrazka farbą.

czytaj dalej na temat: XIV "Logopedia w ruchu"

XIII "Logopedia w ruchu"

Utworzono dnia 30.03.2025

Podczas zajęć grupowych „Logopedia w ruchu” dzieci usprawniały narządy artykulacyjne z obrazkami przedstawiającymi lisa - astronautę. Zwiększaliśmy zasób słownictwa o kosmosie. Przedszkolaki kolorowały rakietę, z którą ćwiczyliśmy oddech.

czytaj dalej na temat: XIII "Logopedia w ruchu"

XII „Logopedia w ruchu”

Utworzono dnia 15.02.2025

To był Walentynkowy tydzień w czasie naszego programu „Logopedia w ruchu”. Dzieci ćwiczyły narządy artykulacyjne z obrazkami przedstawiającymi serduszka na kole fortuny. Odbyły się ćwiczenia oddechowe. Na zakończenie przedszkolaki  ćwiczyły prawidłową pozycję spoczynkową języka.

czytaj dalej na temat: XII „Logopedia w ruchu”

XI „Logopedia w ruchu”

Utworzono dnia 09.02.2025

W czasie zajęć „Logopedia w ruchu” przywitaliśmy się piosenką „Logopedia fajna jest”. Przedszkolaki usprawniały narządy artykulacyjne z obrazkami bałwanków, utrwalały prawidłowy tor oddechowy. Na zakończenie dzieci ćwiczyły prawidłową pozycję spoczynkową języka.

czytaj dalej na temat: XI „Logopedia w ruchu”