Aktualności
AKTUALNOŚCI:
Realizacja programu własnego „Nazywam, rozpoznaję, akceptuję emocje” cz.2

W czasie zajęć dzieci dopasowywały emocje do określonej sytuacji społecznej, opowiadały historyjki przedstawione na obrazkach, segregowały stany emocjonalne wg instrukcji. Gdy dzieci już dobrze rozpoznały emocje, po wysłuchaniu opisu poszczególnych sytuacji nazywały emocję,...
czytaj dalej na temat: Realizacja programu własnego „Nazywam, rozpoznaję, akceptuję emocje” cz.2Realizacja programu własnego „Nazywam, rozpoznaję, akceptuję emocje”

Na dzisiejszych zajęciach dzieci ćwiczyły nazywanie i rozpoznawanie emocji. Podczas pracy w grupach miały za zadanie dopasować do siebie emocje, odnaleźć identyczne uczucia na ilustracjach oraz odwzorować radość, smutek, złość, zdziwienie, a następnie dokończyć portrety według własnego pomysłu. Przedszkolaki świetnie sobie poradziły!
czytaj dalej na temat: Realizacja programu własnego „Nazywam, rozpoznaję, akceptuję emocje”