Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki Przedszkole Publiczne Nr 2 w Łęcznej
Przedszkole Publiczne Nr 2 w Łęcznej

Grupa Pszczółki

Rok szkolny 2024-2025

AKTUALNOŚCI:

Motoryka w terapii SI

Utworzono dnia 12.06.2025

Motoryka odgrywa kluczową rolę w terapii SI. Sprawność  motoryczna, zarówno duża, jak i mała jest naturalnym wynikiem prawidłowej integracji sensorycznej...

czytaj dalej na temat: Motoryka w terapii SI

Wiosennie w gabinecie terapeutycznym

Utworzono dnia 01.04.2025

Dzisiaj w naszym gabinecie zawitała wiosna! Razem z dziećmi wykorzystując zabawy sensoryczne z ziemią posadziliśmy kwiatki: trzykrotki i bratki...

czytaj dalej na temat: Wiosennie w gabinecie terapeutycznym

Realizacja projektu „Stop Przemocy”

Utworzono dnia 01.04.2025

Podczas realizacji pierwszego zadania „ROŚNIEMY BEZPIECZNI” w ramach projektu edukacyjnego, dzieci na zielonych arkuszach papieru odrysowały swoje dłonie, następnie narysowały to, co sprawia, że czują się bezpiecznie. Przyklejały swoje prace na drzewko bezpieczeństwa. Z wielkim zaangażowaniem wykonały zadanie, słuchały z uwagą informacji nt. bezpieczeństwa, swoich praw, rozpoznawania zagrożeń.

czytaj dalej na temat: Realizacja projektu „Stop Przemocy”

Doskonalimy myślenie przyczynowo - skutkowe

Utworzono dnia 01.04.2025

Myślenie logiczne u dzieci można rozwijać na wiele sposobów. My podczas ćwiczeń wykorzystaliśmy gry edukacyjne, w których dzieci przyporządkowywały pasujące do siebie atrybuty...

czytaj dalej na temat: Doskonalimy myślenie przyczynowo - skutkowe

Usprawniamy motorykę małą

Utworzono dnia 01.04.2025

Terapia ręki ma na celu usprawnianie tzw. małej motoryki, czyli precyzyjnych ruchów dłoni i palców, jak również dostarczania wrażeń dotykowych i poznawania dzięki nim różnych kształtów i struktur materiałów oraz nabywanie umiejętności ich rozróżniania...

czytaj dalej na temat: Usprawniamy motorykę małą

Realizacja programu własnego „Nazywam, rozpoznaję, akceptuję emocje”

Utworzono dnia 10.03.2025

Na dzisiejszych zajęciach dzieci ćwiczyły nazywanie i rozpoznawanie emocji. Podczas pracy w grupach miały za zadanie dopasować do siebie emocje, odnaleźć identyczne uczucia na ilustracjach oraz odwzorować radość, smutek, złość, zdziwienie, a następnie dokończyć portrety według własnego pomysłu. Przedszkolaki świetnie sobie poradziły!

czytaj dalej na temat: Realizacja programu własnego „Nazywam, rozpoznaję, akceptuję emocje”