We wrześniu nauczyciel języka angielskiego rozpoczął realizację projektu w zakresie nauki czytania dzieci w wieku przedszkolnym. Nauczyciel wykorzystuje metodę globalnego czytania Glenna Domana etap I-II-III. W pierwszym etapie czytanie będzie realizowane na poziomie słowa – zapisanego czerwonymi literami na białym tle. Zakres tematyczny słownictwa skorelowany będzie z aktualnie realizowanymi tematami np. cyfry, kolory, zwierzęta, części ciała, zabawki. Drugi etapem będzie czytanie prostych wyrażeń o tematyce bliskiej dziecku np. emocje, upodobania. Trzecim etapem będzie czytanie prostych zdań, używanie znanych słów, zdań pojedynczych. W miesiącu wrześniu realizowany temat dotyczył przymiotników takich jak: hungry, sleepy, thirsty, happy oraz rzeczowników związanych z rodziną np. mummy, daddy. W projekcie zostały zaplanowane działania zmierzające do opanowania przez dzieci w przedszkolu nauki czytania poprzez zabawę, wykorzystując ich naturalną ciekawość oraz ruchliwość. Nadrzędnym celem projektu jest poszerzanie słownictwa poprzez różnorodne formy pracy z językiem obcym, rozwijanie umiejętności rozpoznawania wzrokowego słów angielskich oraz przygotowanie dzieci do czytania w języku angielskim.
Globalne czytanie w języku angielskim we wrześniu
Utworzono dnia 30.09.2024
Globalne czytanie w języku angielskim we wrześniu
Utworzono dnia 30.09.2024, 09:03